Pulur Mahallesi Atatürk Caddesi No:74 Bayramlar Apartmanı Kat:1 No:1 - Sivas / TÜRKİYE
Şehirlerarası ve ülkeler arası havayolu taşımacılığı ve bu konuda hizmet veren kanallar günümüzde oldukça yaygın hale gelmiştir. Havayolu firmalarının vermiş olduğu hizmet yanında çeşitli acenteler de, kendileri ile telefonla irtibat kuran müşterilerine yardımcı olmaktadır. Bu acentelerin çağrı merkezleri aracılığıyla uçak bileti telefon üzerinden alınabilmektedir. Bu durum, ilgili acentenin ve uçak bileti almak isteyen kişinin farklı yer veya şehirlerde olmasından kaynaklanabilir. Ayrıca söz konusu firmaların alanında uzmanlığı, deneyimi ve bilgi birikimi de bilet satışı yapmalarında etkilidir.
Uçak Bileti Telefon İle Nasıl Alınır?
Uçak bileti ihtiyacı olan kişi veya kişiler internet üzerinden ya da alternatif bir yolla temin edebilecekleri acente telefon numarası ile ilgili işletmenin müşteri hizmetlerini arayabilir. Gitmek istedikleri güzergâh ve saat bağlamında çeşitli uçuş bilgilerini alırlar. Kendileri için uygun olan uçuşa rezervasyon yaptırabilirler ya da doğrudan satın alabilirler. Bir uçak bileti telefon ile alınacağı zaman ilgili firma yetkililerine isim soy-isim, telefon numarası, kimlik numarası gibi bazı kişisel bilgileri vermek ve kredi kartı bilgisini tuşlamak gerekebilir. Bu durumda, birçok kişi ve kuruma hizmet veren çağrı merkezlerinin belli gizlilik ve güvenlik prosedürleri bulunur ancak müşterilerinde işlemlerini yaptırırken dikkatli olmasında fayda vardır.
Uçak Bileti Alırken Nelere Dikkat Edilmeli
Telefon ile uçak yolculuğu için çeşitli işlemler yapılacağı zaman bazı hususlara dikkat edilmesi gerekir. Uçak bileti telefon ile alınırken ilgili acentenin internet sayfası, hakkında şikâyet olup olmadığı, personelinin konu ile alakalı uzmanlığı ve müşteriye yaklaşımı, hizmet bedeli veya komisyon oranlarına dikkat edilmelidir. Çünkü yolculuk konforunun sağlanmasında, uygun fiyatlı ve güvenilir şekilde uçak bileti temininde çağrı merkezi yetkilisinin etkisi büyüktür.
Çağrı Merkezi Üzerinden Hangi İşlemler Yapılabilir?
Uçak bileti telefon ile alınırken aranan çağrı merkezinden çeşitli işlemler yaptırılabilir. Bunlar bilet rezervasyonu, satın alınması, fiyat sorgulaması, değişiklik veya iptal işlemleri, koltuk seçimi olabilir. Ayrıca yolculuk süresince uçak içerisinde kullanılabilecek ücretli hizmetlerde çağrı merkezi üzerinden temin edilebilir. Çağrı merkezinden alınan uçak biletinin bilgileri eposta veya SMS yoluyla müşteriye iletilebilir.